Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#fizetős M0-s

Közlekedés hvg.hu

Csapdába csalja a kormány az autósokat a budaörsi polgármester szerint

Jóval előbb fizetőssé válik az M1-M7-es autópálya bevezető szakasza, mint ahogyan a kormány mondta, így a gyanútlan autósokat lényegében csapdába csalják, és később büntetést fizettetnek velük - írja közleményében a fizetős körgyűrű ellen többször állást foglaló budaörsi polgármester, Wittinghof Tamás.

Itthon MTI

Módosítaná az útdíjról szóló rendeletet az MSZP

Az MSZP határozati javaslatot nyújtott be az útdíjrendszer módosítása érdekében, hogy a D1-es és a D2-es kategória összekeverése miatt megbüntetett autósok kapjanak méltányosságot. Erről Heringes Anita szocialista országgyűlési képviselő beszélt az M1 péntek esti műsorában.

Autó MTI

Nem értik az autósok az új útdíjrendszert és rossz matricákat vesznek

Az útdíjrendelet módosítása óta eltelt három hónapban a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt. tapasztalatai szerint az autósok egyik leggyakoribb tévesztése az volt, hogy a fizetős útszakaszokon a januártól már D2-es kategóriába tartozó járművekre D1-es kategóriában váltottak e-matricát. Ez a szabályozás értelmében jogosulatlan úthasználatnak minősül, és pótdíjfizetési kötelezettséget von maga után – hívta fel a figyelmet a NÚSZ.

Gazdaság MTI

Új útdíjrendszer: 3500 felszólítást adtak postára

Év eleje óta összesen 829 ezer megye e-matrica kelt el, ebből 528 ezer Pest megyében. A januári jogosulatlan úthasználat miatt mintegy 3500 pótdíjfizetési felszólítást küldtek ki. A furgonosok még mindig nem szokták meg, hogy autójukat drágább kategóriába sorolták át január 1-jétől, sokan még a D1 kategóriába sorolják magukat.

Autó MTI

Eddig 7 ezer útdíjmatricát váltottak vissza

A több mint 1,7 millió értékesített e-matricából eddig hétezret váltottak vissza az útdíj­rendszer legutóbbi módosítását követően – írta a Napi Gazdaság csütörtökön.

Itthon MTI

Országos demonstrációt szervez az MSZP

Nem a megyei matricák bevezetése ellen tiltakoznak, hanem azt szeretnék elérni, hogy azok a városokat elkerülő útszakaszok, amelyek használatáért 2014. december 31-ig nem kellett fizetni, ezután se kelljen.